dissabte, 30 de març del 2013

♥ One day

Pin It Ahora!
Nos comeremos el mundo!!!



O quan els millors amics no són només millors amics. Com ens serveixen quan estem "de bajón" com despareixen misteriosament durant temporades quan els necessitem, com estan en el pitjor moment per arrancar-te un somriure, algú amb qui comparteixes la banda sonora de la teva vida... O com sempre passi el que passi i facis el que facis és allà al teu costat. Això és un millor amic... I que passa quan desitges que el teu millor amic estigui al teu costat, quan plou i quan no plou?!?

D'això tracta... De l'amor, de l'atracció, de la fidelitat a un mateix, de l'autenticitat, dels somnis incomplerts, dels somnis complerts i tot això explicat en un dia a l'any de cada any... El perfecte 15 de Juliol. El dia més especial per l'Emma (Em) i en Dexter (Dex). Ella és excèntrica i molt autèntica, ell un casanova seductor seduït per la mala vida... I tot i així es necessiten. Es troben a faltar, però no alhora. Quan l'Em necessita en Dex, en Dex s'està divertint de valent... Quan en Dex necessita a l'Em ella està massa ocupada en d'altres històries.

És d'una sensibilitat especial el tracte de la mare d'en Dex i la sinceritat del pare.

L'única persona que li diu les veritats a la cara a en Dex és l'Em (i sa mare d'en Dex que es concedeix el privilegi en un moment donat), i l'única persona que fa que l'Em cregui en ella mateixa és en Dex... Que tansols li regalaria confiança.

La peli és preciosa en tots els seus moments. Divertida, jove, romàntica, àcida. I confesso la llàgrima... Les llàgrimes. I que em toqui més enllà de la peli... Continuar donant-li voltes a mil significats que poden semblar insignificants però que calen fons, fins a l'ànima... I no et deixen anar... I que escrius poemes que només parlen de tu, i pensaments que em transporten a somnis i promeses que potser mai es facin realitat. O potser si.

El diàleg amb el que podria resumir la pel·lícula...
-Significa la unión perfecta de los opuestos.
-Significa ponte calcetines!

(Potser perquè és el que ens defineix)

Però cada moment té un significat. Únic i especial. Diferent per a cadascú de nosaltres. M'encanta disfrutar dels meus moments i els seus significats. I més amb els meus moments amb tu i els significats per a tu.

Mireu-la. Si no ho feu, vosaltres us ho perdeu.

En principi no la volia compartir. Me la volia guardar per mi i per tu. Però és obvi que és una peli que pot veure molta gent. Així que espero que la disfruteu tant con jo.

Petons i bon cinema...

GM

♥♥♥♥♥

PS: i es que de vegades només necessitem que ens facin feliços.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada