dilluns, 11 de març del 2013

♥ Corona de feltre

Pin It Ahora!
Aquesta és una corona de feltre per un petit molt especial que el 15 fa un anyet. No és la primera cosa que faig amb feltre, però si de les primeres que cuso a màquina (és el meu assaig-error) i ara m'hi començo a habituar. Prometo que la propera em quedarà molt millor. Tot i així la mami d'en Biel ha estat encantada amb la corona per celebrar la festa! Espero que a vosaltres també us agradi!

Molts petons,

Gina Mandarina





Materials: feltre de colors, fil verd.

PS: El perímetre del cap d'un nen d'un any és d'uns 48 cm. Jo l'he fet una mica més petita i li he afegit una goma recoberta amb feltre per la part de darrera.

2 comentaris:

  1. es genial! m'ha encantat!!
    petons ^^

    ResponElimina
  2. Merci Judy!! El dissabte vam celebrar l'aniversari i estava guaperrim amb la seva corona i el seu mussolet (que va ser el primer peluix que vaig cosir ja fa gairebé un any!!) I l'àvia li va fer un pastis de fondant del MIC que estava... per llepar-se'n els dits!!

    ResponElimina