diumenge, 14 de juliol del 2013

♡ Shabby album ♡

Pin It Ahora!


 M'hi he atrevit!! El primer Shabby Album que faig... els papers els tenia de feia mooooolt, són de Prima d'una col·lecció que es diu Tea Thyme. Són molt "English Style". El troquel que he utilitzat és de Sizzix i es diu Baroque. Les tintes han estat de la distress, la Vintage Photo, Worn Lipstick i la Peeled Paint. La negra és Stazon. No està gaire recarregat perquè a mi em costa posar-li moltes, moltes, moltes coses als treballs.


Enquadernat amb una cinteta i un picarol d'una bosseta de la Tous. Les flors eren d'uns sabonets que venien amb un cistell, l'encaix és autoadhesiu i és d'Scrap House i el segell d'Scrap Gourmand.


Blonda i segells diversos.


Cercles scalop fets amb els framelits de Sizzix, botons diversos.


Troquel de flors d'Artemio (aquí podeu veure el distress de les diferents tintes) i el marc de l'Ikea (una cole de l'any passat).


El cor és d'un taller que vaig fer amb la Marisa Bernal crec que és un troquel de la Big Shot.


Perles d'Artoz.


Papallona és un cromet i les flors de tela handmade!


La clau és un troquel de la Sizzix, el tag una col·lecció que vaig comprar a Suècia al Nadal. 


La papallona és de Tiger i és de cartró dur.


La flor és de Tim Holtz per Sizzix i aquí hi ha diferents papers que no pertanyen a la col·lecció de Prima. El segell és de Blokum.


En Munu que em fa companyia mentre faig els projectes damunt de la caixa on emmagatzemo tots els papers d'Scrap de 30x30.


Per davant...


Per darrera...

Espero que us hagi agradat! Jo he disfrutat molt fent-lo... i he tret inspiracions de pinterest i navegant per Google Images i de la botiga Tinta Xina de Girona (un encant) però l'he fet amb tot de materials que tenia per casa.
Merci per passar-vos!!!

Petons

❀ Gina Mandarina ❀

8 comentaris:

  1. Una xulada!!! M'ha agradat molt com l'has resolt, ha quedat molt chic! Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci bonica! M'alegra que t'hagi agradat i que hagis comentat! Petons!!

      Elimina
  2. Molt maco i delicat!

    Petons!

    Charo

    ResponElimina
  3. Molt maco, i per ser el primer album que fas shaby , molt beee!! jo encara no m'he atrevit amb el Shaby.
    He descobert el teu bloc avui , m'està agradant molt!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ohhh gràcies Cristina! Em va costar molt trobar el moment de posar-m'hi però n'estic força satisfeta del resultat! El proper un mini per un bebé!!!

      Petons!

      Gina

      Elimina
  4. Precioso!!! Pásate por mi Blog que te he dejado un regalito :)
    http://lacajadescrap.blogspot.com.es/2013/07/premios.html

    ResponElimina