dilluns, 28 de gener del 2013

♥ Descobriment Low-Cost

Pin It Ahora!

Desde fa uns tres anys utilitzo el Pink Leopard de Too Faced de colorete que és fantàstic i deixa un to molt natural... com si haguessis pres el sol... de fet a la descripció ens diu "Look like you just got back from an African safari..." i m'encanta... m'encanta tot menys el preu... 34,95€, així que em vaig proposar buscar i trobar un colorete amb el mateix efecte però més econòmic i... taxan!!! Un d'una botiga de maquillatge low-cost que es diu Beautik... és exactament igual, fins i tot en el format i a més a més porta un petit pinzell per aplicar... i el preu fantàstic: 6,99€!!! Així que per ara... m'he passat al de low-cost!!


Les capsetes

L'interior (el de Too Faced ja està a les últimes)

Interior del Low-cost!!

Espero que us agradi i que us animeu a provar-lo! Jo ja en sóc fan incondicional d'aquest tipus de blush!

Molts petons i feliç dilluns!!

Gina Mandarina

1 comentari:

  1. M'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!jo en tinc un... moltes gràcies..!!

    He probat els dos i queden igualde bé! així que perquè gastar-se els eurillusss!! ;P

    muaaaaaaaaaass

    ResponElimina